ישויות עילאיות כמו האל, אינן שוכנות בכלים שאנחנו מכירים, אלא הן 'מבנה' של רטט/תדר שלא ניתן למדידה. הבריאה ההרמונית, המושלמת, היפה, המאוחדת והעוצמתית באה לידי קיום מהאחד הזה.
אלא שעל פי חוק ההשתקפות 1:3:1, הבריאה התפשטה והתרחקה מהאחד. נוצרו אינסוף מעגלי צליל/צבע/תדר. לכל צליל יש צבע, לכל צבע יש צליל. כל צליל/צבע הפך למדיום, לממד[1] .
לכל צליל מעל מיליארדים של תדרים, לכל צבע מעל מיליארדים של גוונים, לכל אות מעל מיליארדים של משמעויות. צבעים וצלילים נמצאים תמיד זה בתוך זה. היעד הממשי הוא לפרש ולפענח בדרך הנכונה ביותר את תוכן המשמעות.
אם הבריאה כולה בנויה כפרח הבריאה – 7, לכל עלה כותרת צליל/תו יחיד באוקטבה. לכל תו יש 7 סולמות של טונים, ולכל טון יש 7 מקדמים של גלי שידור. לפיכך, 7X7 = 49 טונים מוסיקליים מהווים משקל מוסיקלי אחד אותו מעריכים בקוסמוס כתו מוסיקלי יחיד כמו דו או רה. לפיכך, בסולם האבולוציוני עלינו לעבור 49 ידע ארצי (7X7) – 49 ידע שמיימי – 49 ידע קוסמי/אוניברסלי = 147 עוצמות של נקודת המוקד של האנרגיה האדירה, יקום 2 (147 שמות האל).
גם אנחנו מערכת מוסיקלית הבנויה מ- 7 גופי חומר (אוקטבה עולה) + 7 גופי אור המהות (אוקטבה יורדת). אלה בעצם משקפים את שרשרת סיבה – תוצאה שאנחנו מרגע הנשימה הראשון אי-פעם בכוללות הרוחנית (ממד 8); יצירה מוסיקלית – סימפוניה של צלילים המייצגים פנים שונים, ממדים שונים, יקומים שונים של עצמנו מרגע הנשימה הראשון אי-פעם. כלומר, במהות אנחנו רבי ממדים, יקומים מקבילים עם אדון אחד (תדר לה – תדר המהות), בזהות אנחנו רבי תכונות, טיפולוגיות, היסטוריה, עצי דעת, עם אדונים רבים.
בתהליך האבולוציוני – שינוי הצורה שעלינו לעבור, אנחנו מפתחים את הקליטה/ראיה/שמיעה של מערכת הטונים של גוף החומר ומנסים לקלוט גם את מערכת הצלילים של גוף האור. קוסמוס מאוד מסייע בידנו בתהליך על ידי המטרת סוגי אנרגיות/ידע/התנסויות המציבים בפנינו 'מראות' כדי שנלמד ונבין.
- מחשבותיו של האל = המוסיקה הקוסמית הרוטטת דרך מרחבי-על.
- היקום הוא סימפוניה של מיתרים, של צלילים.
- חוקי הכימיה מקבילים למנגינות שניתן לנגן על מיתרים אלה.
- חוקי הפיסיקה מקבילים לחוקי ההרמוניה השולטים במיתרים.
[1] רטט = רעד, ויברציה, תנודה המביא לשינוי במצב של מערכת לאורך זמן. מתנודות הגלים בים ועד לתנודות מיתרי הגיטרה. תנודות אלה הן תנודות מרוסנות – כלומר דועכות עם הזמן, ומעבירות את האנרגיה שלהם לאנרגיה תרמית, כלומר לחום.
תדר = מספר מחזורים בשנייה (או בזמן קצוב) של גל (מתי שגל יוצא מנקודת 0 – עולה – יורד וחוזר לעלות וכן הלאה). ככול שמספר המחזורים גבוה, התדר גבוה.
ממד = יחידת מדידה של תדרים.

אנחנו כולו מידע אנרגטי – מוסיקלי.
חיים לפיכך משמעם ליצור בכל רגע נתון את היצירה המוסיקלית שאנחנו. האם רק זה? לא, כי החוכמה היא ליצור את היצירה המוסיקלית הנכונה, המדויקת ולא המזויפת.
לכן עלינו להתעמק ולהבין את מערכת היחסים בין חומר לרוח/לאור. חומר גולמי הוא הביטוי המעשי לצליל/צבע/תדר אנרגיה ואנרגיה היא ביטוי לרוח/מעבר לאנרגיה או לסוג של אנרגיה שאיננו מכירים. לכן במילה חומר מונחת גם המילה רוח (עוצמת חיים של כל חומר גולמי.( כאשר אנחנו מוציאים את האות "מ" מהמילה חומר וקוראים אותה משמאל לימין תופיע המילה רוח. האות "מ" מייצגת את ה -"מעשה" ה -"ממשות" ה -"מעשי". בהתמרת אור/רוח לאנרגיה ואנרגיה לחומר, אנחנו מביאים לידי קיום דבר מה.
כל חומר ביקום, כולל הגוף שלנו, מורכב מאנרגיה חשמלית רוטטת היוצרת שדה אלקטרומגנטי. כל תא ואטום בגופינו מסתחררים וכל פן מהותי שנפתח רוטט וביחד יוצרים את צליל הקיום שלנו ברגע נתון = את התדר שאנחנו. אם נסתכל רגע על המחשב שמולנו, או אפילו על היד שלנו, הם נראים לנו מוצקים, אבל בפועל כול האטומים והמולקולות שלהם רוטטים בלי הפסקה.
ההבדלים בין מישורי המציאות השונים מתבטאים אם כן בעוצמות הרטט/תדר: חומר/אטומים מסתחררים. הנקודה במרכז סביבה הכל מסתחרר בדומה לגרעין אטום, או לגרעין המהות (הקונדליני…מעיין הנביעה של מחשבות), נקראת אחדות המחשבה (מכלול הרפליקות). תפקיד ההסתחררות שאיבה/שאיפה או דחיפה/נשיפה.
האור/הרוח/המהות/הנשמה (אנטי-חומר) רוטטים מהמרכז החוצה, יוצרים אדוות וחוזרים חזרה למרכז. בממלכת הרוח שבה אנרגיה וחומר אינם קיימים, אלא רק עוצמה ניטרלית שכל הזמן רוטטת, כל דבר הוא ייחודי.
השפעה של צלילים, צבעים, רטטים ומקצבים על הפיזיולוגיה והפסיכולוגיה שלנו, ואפילו על החומר עצמו (הדרך בה התאים נוצרים ומתחברים), אינו חדש. למעשה כבר מתחילת האנושות האמינו בני האדם בהשפעה של צלילים על נפש האדם וסביבתו, ואנו יכולים לראות שימוש במוזיקה ובמקצבים שונים בטקסים דתיים ופולחניים כמעט בכול התרבויות העתיקות לאורך ההיסטוריה.
למעשה רבות מהתרבויות העתיקות בעולם האמינו שהיקום עצמו נוצר מצליל. ההודים רואים בצליל ה"אום", את הייצוג של האנרגיה הראשונית שממנה נברא הכל. בתנ"ך נכתב: "ויאמר אלוהים ויהי אור" כלומר צליל הדיבור מתואר כאנרגיה שמציתה בריאה. ואף בברית החדשה נאמר: "בהתחלה הייתה מילה – והמילה הייתה עם אלוהים והמילה הייתה אלוהים."
ואכן, שפת הבריאה הינה שפה של רטטים/תדרים/צלילים/צבעים/עוצמה נעדרת צורה.
- השפה של הטבע שהיא אהבה כרטט.
- השפה של הממלכות היא אהבה אבולוציונית (תדר).
- השפה של אללה היא יצור האנוש; אהבה תודעתית.
- השפה של הבריאה היא אהבת השלם. אלה מתורגמים למספרים ואותיות.
גם המדע כבר יודע לומר כי כל דבר ביקום בנוי מתדרים באורכי גל שונים. לפיכך, במגרש המשחקים החדש/ישן אנחנו חייבים ללמוד את השפה התדרית שהינה מעבר לצורה ואת חוקי התנועה שלה על מנת לשלוט בביטוי הקונקרטי שנוצר במתח בין אנטי-חומר (מעבר לצורה) – מחשבה לבין הצורה הקונקרטית (דומה מושך דומה, סיבה – תוצאה).
ההבנה כיצד פועל הרטט/תדר חושפת את הארכיטקטורה הנסתרת של המציאות, ומציעה נתיב לקוהרנטיות אנרגטית ולטרנספורמציה מודעת, ואפילו לריפוי שאינו קונבנציונלי.
תדר 174Hz – הבסיס: התדר הנמוך ביותר מבין התדרים, תדר זה יוצר בסיס להאצת האבולוציה או ההתפתחות של התודעה, ומקל על כאבים פיזית ואנרגטית.
תדר 285Hz – קוגניציה קוונטית. פותח את האינטליגנציה הרוחנית: עוזר להחזיר רקמות בגוף לצורתן הטבעית, משפיע על שדות אנרגטיים ומחדש את אברי הגוף.
תדר 396Hz – שחרור פחדים ואשמות: להפוך עצב לשמחה. תדר שמחזק את הכוח הפנימי, תדר אשר תר אחר חסמים בתת המודע שהביאו למצב הנוכחי, ומכין את הדרך לשחרור מפחד ומאשמה. (קשור לצ'אקרת הבסיס).
תדר 417Hz – מתיר סיטואציות ומקל על תהליכי שינוי: מעודד את ההדרכה הפנימית שמעוררת חזון ברור ותחושת עוצמה. (קשור לצ'אקרת המין).
תדר 432 הרץ – התדר של קוסמוס (התדר המכוון לה).
תדר 528Hz – אהבה טרנספורמציה וניסים. התדר מחזיר את ה-DNA האנושי למצבו המקורי המושלם. מעניק אנרגיית חיים, מוח צלול, מודעות, יצירתיות ושקט פנימי. חושף ומעורר את הרצון החופשי וההדרכה הפנימית האלוהית. (קשור לצ'אקרת הסולר).
תדר 639Hz – הרמוניה ואיזון במערכות יחסים. מאפשר לתאי הגוף להיות בהרמוניה עם הסביבה, מקל על תקשורת בונה של הבנה, סובלנות ואהבה. (קשור לצ'אקרת הלב).
תדר 741Hz – מנקה את תאי הגוף מרעלים, מקל על יכולת הביטוי ועל פתרון בעיות (קשור לצ'אקרת הגרון).
תדר 852Hz – מעורר אינטואיציה וחזרה לסדר רוחני: הקול הפנימי הופך ברור וחזק, מגלה את האשליה של החיים ואת השליחות האלוהית או הייעוד שלנו. מאפשר חזרה לסדר רוחני גבוה. (קשור לצ'אקרת העין השלישית).
תדר 963Hz – הצליל האלוהי: מעורר חזרה לאחדות, מפעיל ומעורר את בלוטת האצטרובל. (קשור לצ'אקרת הכתר).
גם המוח שלנו רוטט. יש לו חמישה מצבי רטט חשמליים (משינה לערנות גבוהה):
דלתא הוא התדר הנמוך ביותר (0.5 עד 4 הרץ) המאופיין במינימום פעילות מוחית ומתקיים במצב שינה עמוקה.
תיטא (4-8 הרץ) הוא תדר המוח בעת שינה קלה, שנת חלום וכן בעת מדיטציה עמוקה.
אלפא (8-12 הרץ) הוא התדר המאפיין מצב רגיעה.
בטא (14-30 הרץ) הוא תדר "העבודה" הנורמאלי בו מצוי המוח במהלך ההתנהלות היומיומית.
גמא ( 30-60 הרץ) רמת הריכוז גבוהה והביצועים מקסימאליים.
בתפעול המוח, גלי המוח פוגשים בדרכם רדארים אוניברסליים שמהדהדים לאותו תדר. הם מסוגלים לקחת את מהירות האור שהוא שווה ערך לתדר המחשבה על הפלנטה (300,000 ק"מ לשנייה) תחת בקרה. כאשר מהירות המחשבה עולה מעבר למהירות האור (בניגוד למקובל בקרב מדענים) והיא משיגה מהירות שנת אור/אור קדוש/מערכת הקובייה, הכל נרגע ותדרי מחשבה הופכים להיות אנרגיות מוח (התאים הם מוח תא. הלב מכונן דו שיח עם המוח והופך את תאי החומר לגן מהות). אז עוצמת המוח יכולה אף לברוא יקומים.
זאת בעצם התכלית של תוכנית הנשמה שלנו לאבולוציה:
- לפעול מתוך יחסים מטוהרים, זכים, חיוביים, שקופים (תדרים גבוהים) על מנת להביא לידי קיום את היצירה המוסיקלית המרשימה שאנחנו.
- לברוא מציאות אמת מוחלטת (תדרים עילאיים).
- להידמות לבורא ולהיות שותפים להמשך הבריאה.
איננו צריכים להבין במוסיקה, אבל אנחנו כן צריכים להבין לעומק את תפקידנו בחיים אלה – להיות מאסטרים אוטופואטיים (self-creators). אנחנו כן צריכים להבין את מהות העבודה האבולוציונית שעלינו לבצע – מהות אור, צלילים, צבעים. אנחנו כן צריכים להתמקד בליבת 'הכלי' היוצר את הצלילים ואת היצירות המוסיקליות שלנו בתוכנו ומחוצה לנו: הראש (משכן הפוטנציאל האוטופואטי) = הכתר – העין השלישית – האוזן – האף – הפה – הלשון ולחברם עם הלב (משכן המהות) – העורף (4 הבריתות).
הערה: מעגל שיח של ה- 30/4 הוקדם ליום שני 28/4 ,בזום, 19:30 – 21:30, בגלל ערב יום העצמאות.
הנושא:
עולם התעסוקה במציאות החדשה
העתידניים שוב טועים!!!