יעדים שהושגו

יעדים שהושגו

• בשנות ה- 70 הצגתי לעולם הארגוני – חינוכי – אישי (חברת "PTS") את מערכות ההדרכה והפיתוח המתקדמות שעוד לא הכירו. בזק היה אז לקוח מרכזי שלי בניסיון להפוך חשיבה ממונופול לחשיבה תחרותית.
השאלה המרכזית איתה עבדתי: איזה ערך מוסף ייחודי – תחרותי יש להוסיף לאדם/לארגון?

• בשנות ה- 90 הצגתי לעולם הארגוני – חינוכי – אישי (חברת "טאנטאלוס") את החשיבה היצירתית – המצאתית (לווה בספר: המוח: הוראות שימוש), ואת תפישת המנהיגות החדשנית אשר אוחזת בהגה לחייה, פועלת ממקום של חופש ובכך מאפשרת לאלף פרחים לפרוח (לווה בספר: המנהיג שמאפשר לאלף פרחים לפרוח). עד אז שלטה החשיבה הדוגמטית. הלקוחות המרכזיים דאז היו השב"כ, המוסד, משרד החוץ, התעשייה האווירית, מערכת החינוך, תעשיות שונות כמו כתר פלסטיק, אוסם, בנקים, בתי מלון, בית אקשטיין, חברות הייטק כמו קומברס, NDS, SCI, SEABRIDGE, SPL ועוד.
השאלה המרכזית איתה עבדתי: מה יגרום לאדם, למערכת, למנהיג להיות גמיש מחשבתית, להמציא את החדש בכל רגע נתון, לברוא את הבלתי יאמן?

• בשנות ה- 2000 הצגתי לעולם הארגוני – חינוכי – אישי (חברת "אהיה") את "השורה העליונה" שמשפיעה על תוצאות "השורה התחתונה" (לווה בספרים: באתי ואמרתי אני אהבה, ומצחיק אותי לשמוע שדגים בים צמאים). הלקוחות המרכזיים: קוקה קולה, קיבוצים רבים שעברו הפרטה, עיריות ועוד.
השאלה המרכזית איתה עבדתי: מה יאפשר לאדם/לארגון להתחבר אל השפע הקיים בתוכו, להחזיר את עצמו לעצמו ולחיות בתוך מרחבי שותפות איכותיים (השורה העליונה)?

• בשנים 2018 – 2011 (חברת "ארגניה") עברנו להתמקד במערכות אוטופואטיות שבוראות את עצמן מתוך עצמן כל יום מחדש ובראשן עומדת מנהיגות בשלוש (לווה בספר: ארגוני המחר החדשים). זאת, במקום ההתייחסות אל ארגונים /בני אדם כמערכות אלופואטיות: מכאניות – פונקציונליות. המשכתי לקחת אנשים אל הקומה ה-100 (לווה בספר: מסלול המראה לקומה ה-100). עבדתי רק בקבוצות/קורסים/סדנאות (למשל שדרת הניהול בבנק הפועלים יצאה לסדנה אינטנסיבית בסוכה במדבר, חברת HOT ועוד).
השאלה המרכזית איתה עבדתי: מה יניע אדם/ארגון להתחיל לטפס אל עבר קומות גבוהות יותר של מציאות/של פוטנציאל/של אמת?

• החל משנת 2019 (חברת "הבית לחוכמה מתהווה") אני מתמקדת במהות האדם – בתכלית הקיומית שלו ושל כל הארגונים – במחשבת הבריאה – במחשבת שורש (מלווה בספר: לזרוע דעת – למצוא את יצור האנוש האמיתי ובספר להיות רלוונטי  (O) במציאות משתנה – אבולוציה אדוניתית, מהפכה תודעתית). 
השאלה המרכזית איתה אני עובדת: למה לתת כוח ולמה? התשובה תקבע את מידת הרלוונטיות שלנו במציאות משתנה, כאוטית, חדשה. תקבע את מידת העוצמה לטפס, לעבור ממדים אנרגטיים מאתגרים ולהתגלם בנקודת המוצא – הכוללות הרוחנית.