אני לא שואלת שאלות על מצב האדם או הארגון.

אני לא מבקשת שיספרו על עצמם.

אני  לא שואלת מהי הבעיה.

אני לא בודקת אם הנאמר נכון או לא נכון, טוב או רע.

אני לא עונה לשאלות כמו: איך עושים את זה?

אני כמעט ולא נותנת דוגמאות.

  • אני כן חוקרת 'אירוע' מבעד לפריזמת מחשבת הבריאה, חוקיה, תקנותיה, התנועה שלך ותהליך ההאצלה. "כפי שלמעלה, כך למטה": ההשפעה של החיבור לשורש אל מציאות הענפים.
  • אני כן מתייחסת לכל מפגש באשר הוא, כולל עם הילדים הפרטיים, למראה אבולוציונית שבאה להעביר מסר (ולא סיפור). כל אדם, במיוחד אם הפעיל בתוכי תגובה כלפיו, מייצג פן בתוכי הקורא להבנה עמוקה ואבולוציה/שינוי צורה/טרנספורמציה.
  • אני כן משתדלת להתייחס אל מטופל/נועץ/תלמיד כאל 'לומד'  שעושה אבולוציה אם במודע או שלא במודע (כ ו ל ם).
  • אני כן מתייחסת אל כל לומד, גם אם הוא תשוש נפש, אוטיסט או בעל בעיה נפשית אחרת, כאל "יהלום" טהור, שלם ומושלם. זאת תחילת נקודת ההתבוננות שלי – הקומה ה-100, נקודת מוצאו האמיתית של כל אדם. מצבו במציאות הקיומית הוא רק מלבוש אבולוציוני.
  • כל אדם, גם תשושי הנפש, הוא מערכת אוטופואטית (self-creation) המבקש להיות בהתחדשות תמידית מתוך עצמו. הלמידה היחידה שקיימת היא למידת "עץ הידיעה" (איך אני יודע?). החינוך תמיד מתחיל מהראש יורד ללב ומהלב לרגליים (קואורדינטה).

 

לדעתי, הגישה המכאנית – פונקציונלית הדומיננטית לחיים, לייעוץ, להנחיה ואפילו לטיפול בכל גווני הנפש, מונעת חיבור אל השורש, אל המהות, אל האמת של אדם.

הניסיון לשאול את 'הלומד' שאלות המנסות להגדיר את מצבו או לתאר אותו, לא מקדמת. להכין 'לומד' לחיים המוגדרים כאובייקט, איננה נכונה (אובייקט = דבר מה חיצוני לי כמו החיים, אנשים, אירועים. מגביר השוואתיות, ציפיות, שיפוטיות, תגובתיות). לדחוס עוד כדורים ולסמם אותו רק כדי שלא יפריע, לא מועיל בדבר (חוץ ממקרים קיצוניים).

ההתנגשות המרתקת בין המטפל הקונבנציונלי לבין הגישה שאני אוחזת בה, התרחשה לפני כמה ימים.

 

משום מקום, אני מקבלת שיחת טלפון.

היא היתה לוחשת, מבולבלת, מקוטעת.

"שלום, שמי (X). אני שמעתי עליך דרך אמא. קראתי קצת מהחומרים שלך.  אני רוצה לבקש ממך עצה: איך אני יכול להיות אדם יותר שמח?"

אני ממש לא מכירה אותו. אני רק יודעת שהוא 'מוגדר' כאדם עם הפרעה נפשית.

אחרי שנרגעתי מההפתעה…הרגשתי מעין ענן של אור יורד על ראשי ולפתע מצאתי את עצמי אומרת לו: "(X) אתה גבר מיוחד במינו, אתה יהלום, הגיע הזמן שתתייחס אל עצמך חיובית, תעשה פעילות ספורטיבית ותאכל בריא. זה מה שיהפוך אותך לאדם שמח". חזרתי על זה 3 פעמים.

השיחה הסתיימה לאחר 5 דקות.

עברו כמה שעות ואני מקבלת ממנו וואטסאפ: (סופרלטיבים…) ואז, "ברכה, את לא מבינה איזו אנרגיה נכנסה בי." 

 

כעבור כמה ימים הוא שוב התקשר…הפעם בדקנו את היישום של חשיבה חיובית – פעילות פיסית – אוכל בריא…ונוסף נושא חדש: "אני רוצה לעבוד".

"אחלה, מה הכי מעניין אותך?"

"לקרוא ספרים".

"יופי, נסה לחפש עבודה חלקית בחנות ספרים או בבית דפוס".

כעבור שעה אני שוב מקבלת וואטסאפ מלא סופרלטיבים והודיה על המוטיבציה.

 

בטלפון השלישי שלו אלי הוא כבר התלונן על המטפל שלו שמתייחס אליו כאל אדם חולה ולא כפי שאני מתייחסת אליו בשיחות הטלפון כאל "יהלום". ביקש שאשוחח עם המטפל.

 

מבקשת לציין, לא ראיתי את עצמי מטפלת של (X), אלא רק צינור עידוד. אבל לפתע הבנתי שכנראה יש התנגשות בין הגישה שלי ל (X) לבין הגישה של המטפל שלו אליו.

 

ביקשתי לשוחח עם המטפל.

מה לומר, השיחה לא היתה קלה. מבחינתי הוא מייצג נאמן של האוחזים בתיאוריות/בכלים/בגישות  המכאניות – פונקציונליות ולכן ניסה כל הזמן להתריס: "לא מבין…איך עושים את זה…זה לשקר לו…זה לא נכון…".

נשמתי עמוקות.

"אתה עושה עבודת קודש. גישתך היא אתה, בעוד שגישתי היא אני", אני מנסה להרגיע אותו.

בשונה מימך:

  1. לא מעניינות אותי ההגדרות למצבו של אדם.
  2. לא מעניינות אותי תכונות אופי.
  3. לא מעניין אותי היכן הוא מקובע – מוגבל – חולה.
  4. לא מעניין אותי אם הוא מודע למצבו.

 

"מעניין אותי להתייחס אליו כאל יהלום של הקומה ה- 100. האם זה לשקר לו"? שאלתי את המטפל של (X).

"כל הפוטנציאל האדיר של "הקומה ה-100" קיים בתוכו. חשוב לדעתי להתחבר אל מהותו המושלמת מעבר למגבלות של שכלו/גופו האבולוציוניים.

 יתרה מכך, ההגה לחייו בידיו, למרות המגבלות שלו. הוא צריך להבין את המשמעות הזאת. הוא אדון נתיבו. הוא הגיע לעולם עם מגבלה כלשהי כדי לאתגר את תהליך האבולוציה שלו ושל בני משפחתו. כדי לגלות את האדירות שבו למרות המגבלות."

  • מהו השיעור המרכזי שעליו לחוות עם בני משפחתו?

 

"אני לא מבין את שאלתך"…

השיעור האבולוציוני של (X) הוא להקשות על סביבתו כדי שיבינו לעומק מהי נתינה ללא תנאי…כדי שיבינו את משמעות האמירה כבוד למהותו של אדם ללא קשר אל קליפותיו הזהותיות…כדי שיאמינו באדם גם אם הוא מוגדר כתשוש נפש או אדם בעל הפרעה נפשית…כדי שיבינו דבר וניגודו, כאוס וסדר, שימור והתחדשות. ועבור (X) השיעור הוא להתחבר אל האור שבו ולדחוף את עצמו למעלה…לצמצם את הפער בין 'לדבר על' לבין 'להיות את'.

אכן, אני באה מ"השורה העליונה" = כוח מושך – הקומה ה-100 = אינסוף הפוטנציאל של האדם, אינסוף מטרות עילאיות, פתרונות נכונים. תפקידי רק למשוך לומד (לא מטופל) מעלה, בעזרת שאלות ודמיון מודרך, ולתת לו תחושה עילאית של "יכול".

בעוד שהמטפל של (X) וכנראה רבים אחרים באים מ"השורה התחתונה" = כוח דוחף – הקומה הנוכחית המקובעת של האדם.

"אז איך תגיבי כאשר (X) מבקש להתחתן?… אני למשל שאלתי אותו לשם מה הוא מבקש אישה, מה היא תעשה?"

עניתי: "אחלה, נהדר שאתה רוצה להתחתן, מגיע לך. אז בוא נבדוק: הרצון שלך להתחתן נמצא בקומה ה-100.

  • באיזו קומה נמצא הקושי שלך לממש את הרצון שלך?
  • מה צריך לקרות כדי שהמרווח בין הקומה בה אתה נמצא עם הבעיה לבין הקומה ה-100 יצטמצם?"

 

הוספתי עוד שאלות: "מיהם החברים שיש לך היום?", אם אין לו הייתי שואלת: "האם זאת הסיבה שאתה מבקש להתחתן?" "מהי אישה בשבילך: חברה או משענת"? "תן דימוי ל"בית" שאתה רוצה לבנות ביחד איתה".

כאשר כל הדוגמאות שלעיל הלחיצו את המטפל כי לדעתו הוא לא הבין כלום…שאלתי אותו: "למה לדעתך (X) התקשר אלי מלכתחילה?"

אז אני אגיד לך, עניתי: "הוא חיפש הקשבה ולא הנחייה…אהבה ולא משימה…הערכה עצמית ולא תחושה שהוא חולה. (X) כל הזמן חוזר על הדימוי 'אני יהלום'!"

עכשיו הגיעה ההתפרצות של המטפל: "אני צריך להכין אותו לחיים…שילמד לשטוף כלים ולנקות את החדר…".

  • החיים אינם אובייקט או מוצר מדף שעלינו להתאים את עצמנו אליהם. חיים = אני. חיים = מערכת אוטופואטית (self-creation).  החיים נוצרים על ידי הרַכָּב (הנוהג בסוסי המחשבות) והמרכבה (הכלי, הגוף) שאנחנו.

 

לכן, אני לא מכינה/מכשירה אף אדם לשום חיים (הגדרה חיצונית) אלא מעמיקה את ההבנה שלו בבחירות שהוא עושה:

הב-חירות! להביא את חירותו האמיתית.

הסירוב לשטוף כלים או לנקות את החדר משקפים את בעיית הניקיון של המחשבות, האמונות, הרצונות של (X). לכן, עלי לבדוק אתו בינה – היגיון – מודעות שלו (מנגנוני המחשבה – חשיבה – תודעה).

אחרי 20 דקות התעייפתי וסיכמתי:

"אני שוב מבקשת להבהיר שאינני המטפלת של (X). אני לא רוצה לתפוס את מקומך. אני נעניתי לשיחות עם (X) כי הוא היה בסערת רגשות וגישתי אליו כנראה מרגיעה אותו ולכן הוא ביקש לדבר איתי. כדי שלא תיווצר התנגשות, יזמתי את השיחה איתך בתקווה להאיר תחומי מודעות לא מוכרים. כעת זה שלך – אם אתה רוצה להעמיק בהבנה, כנס לאתר שלי ותקרא".

 

אני מודאגת ממלמדים/מטפלים/מנחים/מאמנים/יועצים התקועים במדיום ארץ ומשכפלים את התקיעות שלהם על מושא עבודתם. הם לדעתי חייבים להתפתח "כמורי שמש"!!! אבל במיוחד דואגת ללומדים (מטופלים/לקוחות/תלמידים)!

לשפה ולהבנה עמוקה של טבע הדברים  יש השפעה אדירה על הדרך בה אנחנו ניגשים לאדם, לדבר מה, למצב.

 

ברכה אהובה,

קראתי שוב ושוב, צמרמורת בגופי, רואה בקשר שנוצר בינך לבין (X), הזדמנות מופלאה שהוא יצר בעבורו ובעבורנו, המשפחה הגרעינית שלו והחונכים אותו.

מתכננת להעביר הלאה לכאלה המהווים עבורי אוזן קשבת, משפחה, חברים ואנשי מקצוע שאני אוהבת ומעריכה.

עבורי זו  המשך והתחלה חדשה להתפתחותי כאדם וכאמא של (X).

סקרנית ואופטימית לגבי הכוח הטמון בקשר ש-(X) יצר איתך ובפוסט שנולד בעקבותיו, עבורו, עבורי ועבור האנושות.

 מאז ש- (X) יצר איתך קשר, היחסים בינינו התחממו.

 

כתבה: ד"ר ברכה קליין תאיר

העירה והאירה: האמא של (X)

 

אחד הפידבקים האחרונים של (X):

תודה רבה בסוף אחזור לעצמי בזכותך לגמרי. אוהב ומוקיר.

ברכה: תחזור לעצמך בזכות המאמצים שלך בלבד!!!

למורי השמש:

בכל רגע נתון, מה הנשמה שלכם באמת רוצה?

מהי הפסגה שאתם רוצים להשיג?

איזו יכולת אתם רוצים לגלות?

איזו אמת אתם מבקשים לחשוף?

האם אתם מוכנים להיות "אדם גדול", תמיד רלוונטיים, בעלי היכולת הכל יכולה, אמת, עוצמה, אהבה, אושר ועושר?

 

 הגיע הזמן שתתעלו מעל אזיקי מדיום ארץ ותצטרפו לתהליכים פורצי דרך המחברים שמיים וארץ…שורשים וענפים…מהות וזהות…דבר וניגודו…ולהשיג פסגות מופלאות של ה'אני' שאתם כי 

"חיי אדם אשר אינם נחקרים, לא ראוי לחיות אותם."

 

המדע של האני – נתיב לא ידעו עיט

ימי שני בערב | ימי שלישי בבוקר
סדרה ראשונה בת 7 מפגשים מרתקים שתאפשר לכם לחקור את חייכם, את האני שלכם וליצור קפיצה קוואנטית בהתפתחות.
בהמשך יוצגו עוד שתי סדרות.
מיועדת לסקרנים, אמיצים ובוראים המבקשים לפעול על פי רצון הנשמה ולדעת את האמת.

🔗 לפרטים והרשמה

🌱 ליווי טרנספורמטיבי אישי 1:1

מטפלים בשורש אחד ומרפאים ענפים רבים.
מפגשים מרוכזים, מפתיעים בגישה, ממוקדים בנושא החשוב באמת.

🔗 לקביעת פגישה

🔥 להיות אדם גדול – מעגל שיח שבועי

בית מדרש לחוכמה מתהווה | ימי רביעי
חקר מעמיק של החוכמה, היכולות ו-9 שלבי החניכה אל עבר עידן הזהב – המדיום האוניברסלי החדש.

מיועד למתקדמים בהתפתחות הרוחנית הזקוקים לאמת כמו אוויר לנשימה, המבקשים לכתוב מחדש את ההיסטוריה של עצמם ושל האנושות.

🔗 לקבלת לינק למפגש זום

💫 סדנת זום חודשית

פעם בחודש וחצי | 4 שעות | 520 ₪

קישורים חשובים:

🌐 האתר שלי
💬 הצטרפות לקהילת הוואטסאפ
🔗 לינק לפידבקים

 

נושאי לימוד בסיסיים המוצעים למטפלים שמתארגנים יחדיו:

  • נקודת המוצא: "השמש" סביבה אתם מסתחררים…
  • מדיום האינות: אמת נעדרת הגדרות, זהויות, מגבלות – כוללויות אינסוף – שורש הבריאה (הקומה ה-100. אין הכרויות, אין היסטוריה, ישנה רק הוויה כאן ועכשיו)
  • חינוך – אבולוציה – קארמות – שינוי צורה
  • מצפן/מצפון  אוניברסלי: 4 ערכים + 4 הבריתות + 4 פרדיגמות
  • לעלות על "נתיב לא ידעו עיט" – גשר הסיראט
  • לפתוח עליו את הספר החי שאנחנו – "המדע של האני – הנכם אני ואני אתם" (עצמי – אי-קיום – מהות אור – השתוות צורה)
  • הכוחות המופעלים בתהליך: מושך – דוחף, מסתעף – מתמקד, ליניארי – רקורסיבי.
  • מחדשים בכל יום מעשה בראשית בעזרת מערכת הפעלה אוטופואטית: 4 עקרונות מוחלטים…ובעזרת האינטליגנציה האוטופואטית: "עץ הידיעה" – מחשבות להן אנחנו נותנים כוח

 

16 מפגשים שבועיים. 14 מתוכם יהיו בזום, שעתיים כל אחד. מפגשים 8 ו-16 יהיו פיסיים, 3 שעות כ"א.  סה"כ 34 שעות מלאות.

במפגשים נשזור דוגמאות מניסיון אישי.

 

הם מחפשים הקשבה ולא הנחייה…אהבה ולא משימה…הערכה עצמית ולא תחושה שהוא בעייתי/חולה.

 

אם חיכיתם עד כה למנטור הנכון עבורכם

מעל 55 שנה אני פועלת בתחום הייעוץ הארגוני, ההנחיה והאימון. מומחית באבולוציה אוטופואטית – טרנספורמציה עמוקה, שינוי צורה, מעבר ממדי ויצירה עצמית (self-creation).

משימת חיי: להיות "מורת שמש תודעתית". לשנות חיים. להוביל את האנושות אל עבר עידן הזהב – מציאות אוניברסלית חדשה.

אני מביאה איתי סמכות מקצועית רבת שנים, אמינות, שקיפות ואותנטיות.

נאמנה לחובות המשימה שלי:

  • לחלוק את החוכמה שלי וליצור פריצות דרך משמעותיות.
  • להדריך אתכם בנתיב השינויים העמוקים ביותר – גשר הסיראט, נתיב מוכלל שלא ידעו עיט.
  • ליצור מרחבים לשינוי צורת הרכב והמרכבה – טריגר לאבולוציה אוטופואטית בעזרת שורשי אור.
  • להפעיל מתודה ייחודית לחקירת הספר החי שאנחנו: המדע של האני – אתם אני ואני אתם.
  • להפעיל את מערכת ההפעלה הקוסמית – אינטליגנציית "עץ הידיעה".
  • להדליק את המצפן הפנימי – תבונה טהורה, הידיעה שאינה יודעת.
  • לשחרר אחיזות חיצוניות ולחבר אנשים לאוטוריטה הפנימית שלהם: מוח מבין – לב חושב ורואה.
  • לצמצם את הפער בין 'לדבר על' לבין 'להיות את' – לממש את תוכנית הנשמה.
  • להשיג את דרגת "האדם הגדול" של עידן הזהב: חופש, אמת, אהבה – תמיד רלוונטי בכל ממד.
  • להרחיב השפעה עבור אלו שמבקשים להשתנות, לטפס ולממש את "האדם הגדול" שהם.

 

הם מצאו ביטוי ב-  9 ספרי העיון שכתבתי המשלבים מדע + דמיון/יצירתיות + פילוסופיה רוחנית.

אני לא כותבת/מלמדת תיאוריות. אני כותבת/מלמדת את הספר החי שאתם.

לכן, כל מה שאני כותבת מיועד לעיני המהות שלכם.

אל תאפשרו לזהויות שלכם להפריע למהות שלכם להקשיב ולעשות מעשה.

נדרש אומץ להטות קשב למקום אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *