דרך הלימוד

תלמיד שאל את מורו: "מהי הדרך?" ענה לו המורה "אדם פקוח עיניים הנופל לבאר."
(קואן - מעשיות זן)

הדחף המנהל את החיים הוא העצמת חיים!

המשימה דורשת מאיתנו לעבור 3 תחנות: מכוליות החומר הנוכחית לאינות האגו (להחזיר אותו להיות המשרת), לאי-קיום ללא עצמיות (קיום נעדר טיפולוגיה ורשימות מלאי זהותיות), לכוליות של אור.

 

בנתיב המשימה עלינו לפתח תודעה ניטרלית, להתעלות מעל המחשבות ולאחוז ברפליקה האחרונה/בשורש, לחוות מדיום של זמן שקט בו הרטטים הלא ידועים אינם מוחשיים, מדיום שאין בו צפיפות, שליליות, תועלת אישית, אור או חושך, גופים או גלקסיות, אלא הוויה של אור מיוחד, סוג של אנרגיה שאיננו מכירים.

 

עלינו לשלב בין  הידיעה שאינה יודעת (אמונה + ידיעה: להיות),  לחקירה (שאילת שאלות, פירוק וסינתזה,  האומץ להמציא, בדומה למדע: לגלות), לפרישת כנפיים כדי להתחבר אל אינסוף פוטנציאל  ולברוא את החדש כל יום מחדש (להשיג). דורש נחישות, אומץ ומחויבות מוחלטת ליישום.

 

השיטה:

  1. אל לנו לטבוע בפתרונות וגישות של ים העולם. עלינו להשקיע במציאת המפתחות לשערי עוצמה גדולה יותר הטמונים בתוכנו.
  2. אנחנו בונים את גשר המעבר מהגדה הארצית: מדיום החומר, האשליה, הפאנטיות, הבורות, ערוץ פרטני, הישרדות, התמכרויות, אנוכיות, הפרדות, שליליות… אל הגדה האוניברסלית של החיים: מדיום האמת המוחלטת, האחדות, האושר, האהבה, השלם/שלום, המהות, האור.
  3. מנהלים את הכישרון הגדול הקיים בכם – הכישרון האוטופואטי לברוא.
  4. מסייעים בידכם לפתוח את שער הגאולה, המקום בו תגאלו את עצמכם מכל הייסורים, הקארמות וההתנסויות המאתגרות, ותבחרו להיכנס דרכו אל מציאות חדשה.
  5. מסייעים בידכם להינתק ממנגנון ההשפעות – להשתיק את רעש “המשרתים” ולהפסיק להגיב.
  6. מסייעים בידכם להיות אדוני הקיום שלכם, אוחזים בהגה חייכם בידכם, פועלים ממקום של חופש.
  7. גורמים לכם להיות הדבר: להכיר את עצמכם במהות (חופש), במקום לדבר על (ענפים, סימפטומים).
  8. אינכם צריכים לשנות את העולם החיצוני לכם וגם לא את עצמכם. עליכם רק לטפס אל עבר הקומה ה-100 בעזרת העולם ומלואו שתגלו בתוככם!!! הטיפוס מביא לבריאה חדשה!!!
  9. אנחנו עושים זאת בעזרת משולש חדש לחלוטין: בינה – היגיון – מודעות במקום המשולש האכזרי; הון – שלטון – תקשורת!!! בעזרת המשולש החדש אנחנו מנהלים את שדה האמת, משיגים הבנות עמוקות, אוחזים במחשבת שורש (היחיד), מתייחסים רק לפוטנציאל השלם ופועלים על פי תודעת התקנה.
  10. אני מלמדת אותי בכל התוכניות שלי. מלמדת את האבולוציה שעברתי – עוברת.
  11. אני “טקסט” מעורר היוצר הפרשי פוטנציאל תמידיים בעזרת אמת הפוכה למוכר.
  12. אני משתדלת לפעול כשמש  ולא כחממה. כלומר, אני משתדלת להיות טריגר לתנועה חדשה ולא להתערב בשדהו של האחר. איש לא יכול להשתדל עבור איש. אם האדם מבצע את החינוך של עצמו בעצמו-בתוכו, הוא בקלות יכול להיפטר מהשליליות שבו. אם הוא מסוגל להתבונן בעין יפה על חורשי הרע, גם הם יושפעו באופן סודי ויתחילו בחינוך עצמי.

זהו נתיב שכל כך תרצו לדרוך בו, בדיוק כמו שתרצו לחצות מדבריות עבור טיפת מים יקרת ערך.